قاصدک

قاصدک! هان چه خبر آوردی ... از کجا وز چه خبر آوردی ؟ ... خوش خبر باشی ، اما ، اما ... گرد بام و بر من ... بی ثمر می گردی ... انتظار خبری نیست مرا ... نه ز یاری نه ز دیار و دیاری ـ باری ، .. برو آن جا که ترا منتظرند... برو آن جا که بود چشمی و گوشی با کس ... قاصدک ! در دل من همه کورند و کرند ... دست بردار از این در وطن خویش غریب ... قاصد تجربه های همه تلخ ، ... با دلم می گوید : که دروغی تو دروغ ... که فریبی ، تو فریب ... قاصدک ! هان ، ولی ... اما ... آخر ... ای وای ! راستی آیا رفتی با باد ؟ ... با تو ام ، آی ! کجا رفتی ؟ ... آی ! ... راستی آیا جایی خبری هست هنوز ؟... مانده خاکستر گرمی ، جایی ؟ ... در اجاقی ـ طمع شعله نمی بندم ـ خردک شرری هست هنوز ؟ ... قاصدک ! ابر های همه عالم شب و روز ... در دلم می گریند .... « مهدی اخوان ثالث / تهران / شهریور ۱۳۳۸ » ...... سلام ... امروز می خوام چند تا وبلاگ رو که خودم دمسشون دارم معرفی کنم ... در مورد خوندن یا نخوندنشون مختارید ۱. « آیه های زمینی » ۲. « تاریک خانه » ... من نثرشون رو دوست دارم ... aiehaiezamini و darkroom امیدوارم شما هم مثل من خوشتون بیاد ... هر وقت یاد گرفتم لینک میدم ..... شما دعا کنید من این ۱ کار رو یاد بگیرم .................... « نمی پذیریم حقیقت ، حقیقت است ، چگونه بپذیریم رویا ، رویاست ....» .......
نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1382 ساعت 13:19 http://zooghal.blogsky.com

یاحق
ای بابا...

تاریک خانه چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1382 ساعت 14:51 http://darkroom.blogsky.com

این که نثر بی ثمرم بر دل دیگری نشسته خوشحالی است مضاعف بر یافتن نثر دلنشین دیگری.
قرار لینک هم ساده است به سادگی نگاهتان به وبلاگ...
در جایی که می نویسید (بلاگ اسکای) علامتی شبیه زنجیر بالا سمت چپ مشخص است کلمه ای را که می خواهید لینک کنید انتخاب و بعد در آن آدرس را ثبت.

رابین هود چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1382 ساعت 16:46

خوشا وقتی‌ کتابی‌ می‌ خوانم و می بینم ، سخن از کسی است،درست مثل‌ من..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد