شب یلدا

همیشه وقتی یاد شب یلدا می افتم ....یاد یه خونه می افتم ... وسط یه دشت برف .... با ستونی از دود ... و گرمای حضور ... یه کرسی ... یه سماور ... یه هندونه ی قرمز... قدح گل و مرغ پر از آجیل مشکل گشا .... فنجون های کمر باریک پر از چایی آلبالویی ..... ترنم قل قل سماور .... هوهوی باد سرد پاییزی یا شایدم زمستونی .... و صدای گرم یه بابابزرگ یا مامان بزرگ همربون ... که داره حافظ می خونه .... و یاد اون سرباز جوونی می افتم که سر پستشه و چه تنهاست ... یاد اون پرستاری می افتم که با چه دلخوری شیفت شب مونده ..... یاد اون پلیسی می افتم که شاید اصلا یادش نباشه امشب یلداست ... یاد اون خیابون خوابی می افتم که ۳ ماه کشنده ی زمستونیش شروع شده .... یاد اون دانشجویی می افتم که توی خوابگاه ، و دلش توی خونست ..... یاد اون کسانی می افتم که امسال یه نفر از بینشون رفته و با یاد اون امشب رو می گذرونند .... یاد اون رفتگری می افتم که داره آشغال ها یی رو که من و تو ریختیم جمع می کنه و ما رو نفرین ... یاد اون مامانی می افتم که یه مریض کوچولو داره .... و امشب براش به اندازه ی ۱۰۰ تا شب یلدا طولانیه ... یاد تویی می افتم که تنهای تنهایی ... و امشب هم مثل عید نوروز ..مثل عاشورا ...مثل جمعه ...مثل شنبه ... برات خسته کننده و تکرار شوندست ........ امشب شب ظهور میتراست ...شب ظهور مهر ... شب تولد یه زمستون سرد و سپید دیگه..... برای گفتن بعضی حرف ها کلام کمه ....پس فقط همین رو میگم ... شب یلداتون به خیر ...
نظرات 4 + ارسال نظر
فرهاد یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 18:15 http://farhad86.blogsky.com

شب یلدات مبارک ...

وبلاگ تخصصی ارتباطات یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 19:16 http://forspace.blogsky.com

با سلام .شما می توانید با ورود به وب سایت تخصصی ارتباطات از امکانات عالی آن بهره مند شوید .توضیحات کاملی در مورد چگونگی عضویت و مزایای آن در وب سایت را در خود وب سایت نوشته ایم .
این وب سایت یکی از بهترینوب سایت های تخصصی علوم ارتباطات است که البته برای کسانی که از اینترنت استفاده می کنند بسیار لازم است .
وب سایت:((دوستان جوان))

فرهاد یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 23:46 http://farhad86.blogsky.com

دوباره سلام.
یه سر بم بزن دوباره....

فرهاد یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 23:53 http://farhad86.blogsky.com

نه .
سر نزن.
!!!یه عکس میخاستم بزارم ولی پیداش نکردم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد