سیمین دانشور ...

سلام ... صبح همتون به خیر...... اول از همه بذارید جواب اون مسئله فلسفه رو بهتون بگم .... چون خیلی خیلی مشتاق بودید ...( خنده ) !!!!!!...... مسئله رو که یادتون میاد ... اطلاعات بی فایده ....جواب اینه که هر چقدر هم اطلاعات ارائه شده بی فایده باشند ، چون شخص را مشمول عضویت در انجمن می کنند ، دیگر اصلا بی فایده نیستند .......حالا مسئله این هفته ....« مسئله هزاره » .... اگر رنگی به نام « سبیزا » وجود داشته باشد که تا هنگام صرف آخرین چای سال ۲۰۰۰ سبز و از آن پس همیشه آبی باشد ـ آن رنگ واقعا چیست ؟ و چه بر سر صفحه ی نمایش کامپیوتر ها خواهد آمد ....؟ .... ... و اما کتابی که امروز می خواهم معرفی کنم ... ۲ کتاب از خانوم « سیمین دانشور » است ...که حتما اسمشون رو شنیدید .....« جزیره سرگردانی » و « ساربان سرگردان » .... که دومی ادامه ی اولیه .... در مورد قلم روان و گیرای ایشون که من لازم نیست چیزی بگم .... ولی جدا موقع خوندنش اونقدر لذت میبردم که دلم نمی خواست تموم بشه ..... ولی حیف که تموم شد ... ظاهرا جلد سومی هم قراره داشته باشه که هنوز منتشر نشده ..... امیدوارم بخونید و به اندازه ی من لذت ببرید ..... ... اموز به جای هایکو براتون یه شعر کوتاه می نویسم ...« بگذار هر روز ، رویایی باشد در دست .... بگذار هر روز ، عشقی باشد در دل ... بگذار هر روز ، دلیلی باشد برای زندگی .... »......... اگر یه روزی بدونم این اقا مرتضی دیگه به من سر نمی زنند که بخواهند نظر بدهند من کلا این نظر دهی رو حذف میکنم .... چون بقیه ظاهرا انتخابات رو تحریم کردند .........لحظات خوبی داشته باشید ....
نظرات 1 + ارسال نظر
نرگس یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 09:56 http://narcissus79.blogsky.com/

salam kheili khosham oonam dooste khoob.gahgahi ham ye sari be man bezan o khoshhalam kon sabz bashi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد