اولین سلام...

سلام من باران هستم.... فکر نمی کنم دختر یا پسر بودن من برای شما فرقی داشته باشه .... مهم حرف ها یی است که قراره به هم بزنیم.... من چون تازه کارم خوشحال میشم از نظراتتون استفاده کنم ... تا وقتی شما چیزی نگید من حرف ها یی رو میزنم، یا شعر ها یی رو می نویسم که خودم دوست دارم.... ولی وقتی شما نظر بدید ماجرا فرق داره ..... ممنون میشم اگر شعر ها یا مطالبی رو که دوست دارید برام بنویسید تا از اونها هم در وبلاگ استفاده کنم.... من منتظر هستم.....
نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضی سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 19:27 http://loveyou.blogsky.com

باران جون برا اووردن شکل ها باید از ویندوز اکس پی استفاده کنی ..شعر ها هم خود سایت تنظیم می کنه و فاطله هارو تعیین می کنه .. و اما تغییر سایت اول برو تو کنترل پنل سایتت بعد برو تنظیمات و ویرایش قالب همون اول بگرد کلمه صفحه اصلی رو پیدا کن زیر همون اسم سایتای مورد علاقه خودتو بنویس بعد در زیر همون سیوش کن مواظب باش که رست رو نذنی .. امیدوارم موفق باشی به ما هم سر بزن .. هر چند که علایقمون به هم نمی خوره :):) فعلا بای تا بعد

بازم ممنونم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد